midsommar



den här bilden sammanfattar midsommar ganska bra. man kan inte ha tråkigt i den här vännens sällskap!

vi grillade god mat och åt vår favorit frödinges med jordgubbar och grädde. sen blev det kallt ute så vi gick hem och tittade på solsidan istället för att festa hela natten. men det blev väldigt lagom. en bra midsommar.


vi hade bestämt att vi skulle plocka sju sorters blommor till mig innan vi gick och la oss så jag kunde ha de under kudden, men sen glömde jag helt bort det. så nu vet jag fortfarande inte vem jag ska gifta mig med. tusan också. nu blir det ett år till i ovisshet med andra ord.


Kommentarer
Postat av: waccis

ove sundberg på skärmen och en cider i handen tillsammans med en bra vän... (och lite kladdis på detta!) kan inte bli fel :)

2011-06-25 @ 13:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0