nyköping


jag är hemma igen efter snabbvisiten i min hemstad. hann ändå med väldigt mycket på mindre än ett dygn.



spenderade nästan hela dagen igår ihop med de här två sweetisarna och deras mamma. vi gjorde kycklingsallad och jag fick två koppar lyxkaffe från deras nya kaffemaskin. nu vet jag vad jag ska införskaffa så fort jag byggt om mitt kök, om det nu någonsin blir av.


på kvällen gick elin och jag ner till hamnen.


nyköping är faktiskt riktigt mysigt om man tittar ordentligt. iallafall på sommaren.


vi åt himmelsk mat på hamnmagasinet och drack ett glas vin. så mysigt att kunna sitta utomhus på kvällen utan att frysa ihjäl. i love summer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0