shop shop shop


til u drop drop drop.

ja, precis så. jag har fyndat på rean idag (trots att jag hatar reor och vanligtvis vägrar gå in i affärer som har stora röda lappar i skyltfönstren. jag vill ha nya fräscha saker, inte gamla omoderna plagg som tusen människor har slitit i och trampat på. men mina små skatter idag var undantagen som bekräftar regeln). först hittade jag vita och sköna vagbondskor för halva priset på lunchen. sen efter jobbet kände jag att shoppingsuget inte riktigt var mättat, så jag åkte upp till min favoritvåning på åhlens och hittade för ovanlighetens skull ett par jeans som både passade och var bekväma. även de på rea. och när jag ändå var i farten köpte jag hem ett rosa linne med volanger för halva priset också. en fynddag! jag känner mig stolt över mig själv.


nya jeans och nya skor. perfekt att jobba i imorrn. och gå ut och dricka vin i efteråt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0