sommarlov!


jag har haft en underbar första sommarlovsdag i solen. nu låter det som att jag har ett evighetslångt tioveckors-lov framför mig, men så är inte riktigt fallet, tyvärr. mitt sommarlov startar idag och pågår till nästa onsdag, med ett uppehåll för lördag då jag jobbar. sen jobbar jag heltid hela sommaren fram till skolan börjar, förutom två semesterveckor. en i juli och en i augusti. men jag känner på mig att det kommer bli en toppensommar hur som.



waccis och jag har legat och stekt oss vid slottet idag. perfekt solväder var det.


avslutade med afterwork (eller afterledig dag för mig då) tillsammans med lotta. vi satt i solen en stund på en mysig uteservering på strandvägen och tog sen sista glaset på diplomat. nu, efter två glas rosé, är jag hemma och är lite lagom snurrig.

titta förresten vilket härligt väder jag ser ut att få sommarlovsdag nummer två. 25 grader och strålande sol. jag ser en underbar fredag i sikte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0