titta waccis!




nu gör det inget om du glömmer tandborsten nästa gång vi har sleepover. bra va?

fiskgrytan är klar och blev himmelskt god. nu har jag matlåda gånger två. både ekonomiskt, gott och nyttigt. jag ska försöka ha hälsovecka från och med imorrn. vi får se hur det går, men att starta måndagen med fisk känns ju iallafall väldigt bra. imorrn jobbar jag i en annan synsambutik. roligt med lite omväxling, men jag vet att jag kommer längta efter mina vanliga jobbvänner hela dagen. wiieee... =(


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hihi ååh vad smart!! :D

2011-06-27 @ 03:04:14
URL: http://adaras.se
Postat av: waccis

jippi :D vi rings lite senare idag på jobbet. puss på dig otto

2011-06-27 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0