matfestival och partykväll


det börjar ta sig. det som från början kändes som en ganska tråkig och meningslös ledighet har nu vänts till något mycket positivt. jag hade en toppkväll igår. vad härligt det är med helgdagar mitt i veckan. en extra gratis festkväll och alla är på gott humör. mer sånt tycker jag.

jag, m och b var på matfestivalen i kungsträdgården igår, smaka på stockholm. fanns så mycket gott att provsmaka att vi bestämde att vi ska dit imorrn igen. precis när vi gick därifrån såg vi nämligen att vi missat våfflorna, och då var vi för mätta för att äta mer. man måste ju passa på och jag vill verkligen hinna smaka på allt.


kaffe och fyra rutor marabouchoklad - 5 kr. det gillar vi!

när vi hade ätit klart åkte jag hem och snabbfixade mig och åkte sen hem till magdis på en väldigt sen förfest. halv elva kom jag dit, så vi delade snabbt en flaska vin och satte oss i en taxi till undici. jag tänkte att undici skulle bli mitt nya soap, men vet inte riktigt om det levde upp till mina krav. hmm.. får nog leta vidare efter en ersättare. men en rolig kväll hade vi förstås i vilket fall, som vanligt.


förfest, magdis place.


undici. tack m för en rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0