jag tål inte sommaren


jag är fortfarande jättetrött. sover hela nätterna och halva dagarna och gäspar ändå hela min vakna tid. jag gissar lite att det beror på allergi. jag har försökt att inte låtsas om att jag är allergisk den här våren, men jag får nog inse fakta nu och gå iväg och köpa medicin.

skulle egentligen festat lite med några klassisar ikväll men orkade inte ens det. då vet man att något är fel, för jag tackar aldrig nej till fest.

istället har jag lagat världens godaste mat till mig själv här hemma. lövbiff, stekt färskpotatis med grönsaker och chilibearnaisesås. det bästa med att bo ensam är att maten räcker så länge. nu kommer jag få äta samma himmelska mat både imorrn och på fredag också. yey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0