wake me up


idag gör jag allt jag kan för att trotsa allergitröttheten. egentligen vill jag ju bara sova. men trots det har jag redan varit på världens längsta promenad, och nu har jag bestämt mig för att köpa klippkort på ett yogaställe här i närheten. jag har gått förbi där och funderat på det så många gånger, och just nu känner jag verkligen att jag behöver bli både piggare och smidigare. en rejäl förändring behövs.

jag har redan ringt och bokat in mig på mitt första pass som börjar om en timme, core rumpa och lår. mer passande kunde det ju inte bli. så nu ska jag slurpa i mig min hemgjorda smoothie och sen promenera iväg. jag hoppas den här dunderkuren hjälper nu, för imorrn börjar jag ju jobba och då får jag inte sova vare sig jag vill eller inte.


smoothie av frysta jordgubbar, hallon och blåbär, banan, färskpressad apelsinjuice och yoghurt. om det här inte piggar upp vet jag inte vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0