hemma!


eller jag har egentligen varit hemma i över en timme, men gud vad vi har gått. världens längsta, snabbaste och mörkaste promenad runt hela stockholm. från kristineberg till alvik, från alvik till stora essingen, sen över till lilla essingen och sen tillbaka till kungsholmen. nu är jag trött i benen och har fått så mycket frisk luft att jag kan stanna inne i en vecka med gott samvete.
men det ska jag förstås inte, för jag har lovat mig själv att göra något i motionsväg varje dag den här veckan. helst resten av livet. vi får se hur det går.

anledningen till mitt löfte var att mina nellybikinis låg och väntade på mig i brevlådan idag. jag har testat dem och dem är underbara. keepers. det enda som behöver en liten justering är innehållet, dvs jag. jag tror att min kropp har drabbats av en tidig 30-årsförfallelse. hjälp. det är hemskt att tänka att det bara går utför vad gäller utseendet, jag vill stoppa tiden! men det går ju tyvärr inte, så jag får göra mitt bästa för att åtminstone inte förfalla snabbare än jag måste. medicinen heter träning, grönsaker och bra hudvårdsprodukter. och jag startar nu (eller så fort jag ätit upp mina nachochips)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0