avslutar dagen


med en pizza från pizzerian här bredvid. väldigt ovanligt för att vara jag, det är absolut ingen favoriträtt. men när jag äntligen kom hem från skolan hade maxi och allt annat redan stängt, så då kände jag att pizza var ett bättre alternativ än att svälta ihjäl.

har suttit i skolan nästan fyra timmar och redigerat radioreportaget jag gjorde med b igår. fyra timmar, och ändå blev det sjukt amatörmässigt. linnea plus radio är tydligen ingen bra kombo. jag har ingen radioröst, ställer dåliga frågor och är inte alls bra på att redigera. imorrn ska vi lyssna igenom reportagen och sen är radioveckan slut. det känns väldigt lagomt.

nu ska jag se ett avsnitt gossip och sen kasta mig i säng. jag mår fortfarande konstigt och fattar inte hur jag kunde dricka så mycket igår. omoget och oansvarigt. men roligt hade vi och det är väl det som räknas i slutändan.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Väldigt fin bild på dig det där, lätt att bli kär :-)...

2011-06-01 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0