bästa kvällen


åh vad kul vi hade igår! jag vill inte alls åka hem nästa vecka, jag vill ha fler partykvällar på arken. alternativt ta med arken hem. det var länge sen jag hade en så rolig utekväll.


förfest framför eurovision.


hittade ett buggdansgolv på översta våningen.


´
träffade på två trevliga boys.. den ena hade dessutom läst min krönika =)


korvgörans. samlingsplatsen.


och till sist fick jag sätta tänderna i den omtalade don corvleone. den andra dagstidningen på åland hade tydligen haft nyheten på mittuppslaget, så hela kön stod och skrek "don corvleone, don corvleone!". haha. och den var god!

nu ska vi fixa iordning oss för en lunch på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0