en trött linnea


första skoldagen har nästan haft ihjäl mig. världens längsta dag, vet inte hur många gånger jag hållit på att somna. men det har varit lite roligt också. kul att träffa klassen. och så har vi börjat med en radiokurs nu. har fått släpa runt på tung utrustning hela dagen och intervjuat folk om deras matvanor. kanske är det radiopratare jag ska bli? men isåfall kommer jag kräva lättare grejer att bära omkring på.

nu går jag ut och powerwalkar längs kanalen. jag behöver pigga upp mig och fixa formen till sommaren. det senare kanske inte kommer ske efter bara en promenad, men man kan ju hoppas. ibland kan jag bli så less på att behöva ha motion och äta rätt i huvudet varje vecka. det kunde väl räcka med att man levde sunt i någon månad och sen fick man behålla kroppen resten av livet. eller så borde det uppfinnas en tablett som gör att man blir snygg och perfekt på ett ögonblick. varför har ingen uppfunnit det?




Kommentarer
Postat av: Otto & Waccis

Du behöver ingen sån tablett. Du är perfekt!

2011-05-23 @ 21:25:18
Postat av: Linnea

jo! hälsa otto att han ska uppfinna en!

2011-05-23 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0