första dagen avklarad!


och det har gått hur bra som helst. dagen har svischat förbi, alla har varit gulliga och tagit hand om mig och allt jag fått göra har varit roligt, på riktigt. har till och med fått åka iväg själv med en fotograf på en intervju, och skrivit en egen liten artikel som kommer vara med i morgondagens tidning.
men jag ska egentligen inte säga för mycket. jag har bara varit där en dag och som alla vet har jag väldigt lätt för att ändra syn på saker och ting. så imorrn kanske jag kommer hem och gråter. men jag hoppas förstås inte det.


jag var ute i så god tid imorse att jag hann gå på en liten sightseeing bland alla stängda butiker och en tur ned till hamnen som ligger precis nedanför redaktionen. så fint, jag blir lycklig varje gång jag är vid vattnet.

nu ska jag äta nyponsoppa med grädde (så skönt att jag kan skylla på avsaknaden av stekpanna här för att få äta bara det jag gillar mest; yoghurt, nyponsoppa, kräm, glass...) och sen snöra på mig promenadskorna och ge mig ut på powerwalk slash upptäcktsfärd.

hörs snart, om jag inte irrar bort mig totalt dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0