hela huvudet fyllt av skola


pluggdag.
artikeln som jag redan missat deadline för har iallafall börjat anta formen av en artikel. det är bra. lite senare ska jag börja ta tag i instuderingsfrågorna till tentan. gud vad jag jobbar hårt. jag förstår inte varför man inte får betalt för att plugga, det är ju lika jobbigt som ett heltidsjobb. nästan värre faktiskt.

jag önskar att jag hade fått vara ledig jämt. jag måste nog börja spela på lotto och köpa lite fler trisslotter.

men nu ska jag ta en liten promenad hem till maja. hon har motvilligt sagt ja till att ställa upp som fotomodell till min artikel, och dessutom ska hon bjuda mig på soppa. har jag bästa systern eller vad?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0