helt slut


bara för att jag skrev sådär i bloggen igår kom jag faktiskt hem och grinade idag. helt förstörd. men inte för att någon varit dum eller för att jag haft tråkigt, utan för att jag är så trött. hade jättesvårt att sova igår också. precis när jag skulle somna började en man prata jättehögt ute i korridoren, och han lät så himla arg. jag blev livrädd och trodde att han skulle bryta sig in i min lägenhet, och efter det låg jag med vidöppna ögon och stirrade ut i mörkret i flera timmar. med hjärtklappning. åh vad jag längtade hem. idag har ögonen gått i kors hela dagen.

nu ska jag leta fram min bikini och gå iväg och leta upp mariehamns badhus. jag behöver motion och välmående!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0