keep walking


jag botade tristessen med en nästan två timmars snabb promenad. skönt, motion är alltid positivt. och nu känner jag mig lite bättre.


det är så himla varmt ute att man inte tror det är sant. jag ville bara ta ett skutt från berget och hoppa ner i båten. jag vill åka ut på sjön. man ska inte vara på land när det är så här underbart väder.


tshirtväder = lycka. nu önskar jag bara att det här får hålla i sig. helst ända fram till september. isåfall ska jag aldrig mer klaga på någonting.

undrar förresten varför man säger att man rensar tankarna när man rör på sig. jag tycker bara att de trasslar in sig ännu mer när har så mycket tid att tänka. jag tänker på allt som varit, allt som är nu och hur framtiden kommer bli samtidigt som jag lyssnar på hög musik. jag skulle absolut inte kunna säga att jag fått någon ordning och reda i huvudet efter den här promenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0