kvällsarbete


klockan är tio över fem och jag sitter fortfarande kvar på redaktionen.
why? jo, jag har fått ett viktigt kvällsuppdrag och hinner inte hem mellan. jag ska gå på en energidag och lyssna på föredrag om lokalproducerade bränslen. och sen skriva artikel om det.

"lokalproducerade bränslen" sa mig absolut ingenting, så nyhetschefen fick förklara en stund för mig innan jag hängde med. jag fick uppdraget för att lära mig att ett jobb som nyhetsreporter går ut på att skriva om väldigt blandade saker, och inte bara nagelsalonger, sminkmässor och nöjeskrönikor som jag gjort de senaste två dagarna. han har förstås rätt. men jag ser inte fram jättemycket mot detta. utom buffén som ska serveras i pausen förstås. allt som är gratis är gott!


här är bilden som kommer vara vid min nöjeskrönika imorrn. jag skulle ljuga om jag sa att jag kände mig snygg, men på tidningspapper blir ju bilden lite suddigare. så det blir nog bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju super snygg på bilden! Berätta, hur gick de med va kontokortet?

2011-05-12 @ 19:37:08
URL: http://Waccis
Postat av: Linnea

tack vännen! det gick bra, det är tillbaka och det funkar som aldrig förr =) fy vad jag saknar dig nu, ingen av oss får någonsin flytta utomlands. (och värmland räknas också som utomlands så att du vet)KRAM

2011-05-12 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0