lovely day!


härliga måndag. idag har jag hunnit med allt detta.


druckit kaffe och haft cosmomys på lunchen. har inhandlat en peruk också, men den kan jag inte visa upp än. ska ha den på m´s födelsedagsfest i juni och tills dess måste den vara hemlig. men jag kan ge er två ledtrådar i stilväg - lil' kim och samantha i sex and the city när hon har cancer och går på en premiär. 


irrat omkring vid mariehamns färjeläger och letat svenska turister som ville svara på frågor och bli fotade till tidningen. tyvärr hittade jag bara två, alla andra var finska.


simmat hela 60 längder på mariebad. när jag kom hem kom jag på att jag hade en oöppnad nk-mints som jenny och maja hade med sig till mig i lördags. mina favoritpraliner i alla kategorier. en ask nk-mints = en leende linnea. nu gosar jag ner mig i soffan framför tvn och njuuuter.


Kommentarer
Postat av: m

Åhh nice!Mmmm,,få klura på det där med peruken!

Du kommer bli fab fab!!



Om du inte ska ha de från nelly(som om du inte skulle,tsiii) Så låt mig pröva först:)



PUSSS

2011-05-17 @ 11:20:58
Postat av: L

ja det kommer bli fab! du med, vad du nu ska ha =D

ja det är klart, jag provar först o du sen, hihi! puss vännen!

2011-05-17 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0