nytt beroende




har fått en ny favoritlåt. eftersom jag alltid har samma låt på repeat lyssnar jag bara på denna just dessa dagar. när jag kommer hem kommer jag tänka på åland varje gång jag hör den.

det känns lite jobbigt att tiden går så himla snabbt här. veckan har runnit förbi i rekordfart. halva tiden har redan gått och innan jag vet ordet av kommer jag vara placerad på färjan tillbaka hem igen. jag är inte riktigt redo för det än känner jag. jag behövde verkligen det här breaket, komma bort från min lägenhet, mina rutiner och mitt liv. lite healing. och nu menar jag inte att jag vill stanna kvar här för alltid, men lite längre hade inte skadat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0