pigga upp mig!


jag hade inte behövt oroa mig för att inte kunna sova igår. jag somnade samma sekund som jag la huvudet på kudden och vaknade inte förrän vid ett idag. så det är fortfarande förmiddag för mig nu.

första dagen av ledighet och jag är redan uttråkad. vad ska man göra en ledig dag egentligen? på min to do-list har jag visserligen fyra saker som inte är överstrukna än, men just nu är jag inte sugen på några måsten. jag vill göra något som är roligt. tips mottages tacksamt!

helst skulle jag vilja åka på minisemester till värmen, boka in mig på ett lyxigt spa eller gå på dejt. ja, en dejt hade faktiskt piggat upp. få fixa mig lite och gå ut och dricka vin någonstans. kanske dags att logga in på spraydaten igen, även om den oftast gjort mig besviken innan.

annars får jag väl satsa på denna kille. hittade den här lappen på anslagstavlan i skolan igår.




lyckades knipa sista adressen, så kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0