ren och nytränad!



jag hittade fram. jag hittade rätt. mariebad is the place to be.


jag möttes av ett ekande tomt omklädningsrum och jag var nästan ensam på hela badet. men inte mindre välgörande för det, tvärtom. jag hade símbassängen för mig själv. väldigt skönt att inte behöva trängas med en massa långsamma farbröder.

efter simmandet testade jag på att bada ångbastu. det satt en stor skylt uppklistrad på dörren att den var gemensam för herrar och damer, och att man därför inte skulle glömma handduken. där tändes ett litet hopp inom mig, kanske skulle jag träffa the love of my life i en ångbastu? tänk vilken originell historia att berätta om på bröllopet. men bastun ekade lika mycket som omklädningsrummet och jag väntade förgäves.

jaja.. nu mår jag iallafall bättre än innan. älskar känslan i kroppen efter att ha tränat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0