say it´s not her fault


tentan är gjord. kändes dock inte ett dugg bra, så förbereder mig redan på omtenta. tyvärr. efteråt satt vi kvar på skolan och firade lite (trots att jag inte hade något att fira) och nu efter två cider, ett glas vin och en rom & cola känner jag mig lite för snurrig för mitt eget bästa en vardagkväll.

jag skulle ha fortsatt mitt plugg nu, men misstänker att ingenting kommer fastna ändå. istället tänker jag ta en lång varm dusch, göra ansiktsmask och måla naglarna.

två skoldagar kvar, imorrn och på lördag. sen sätter jag mig på ålandsfärjan med en stor resväska och a big smile on my lips. jag har ingen aning om hur det kommer att bli, men jag längtar ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0