tack alla surkunder


under alla år jag jobbat med kundservice och i butik har jag lärt mig att det är kunderna som är otrevligast och mest krävande som i slutändan alltid får som de vill. surkunderna har förstört mitt goda humör ganska många gånger, men idag hade jag faktiskt lite nytta av dem.

jag lämnade in hörlurarna till min iphone på en 3-butik för nästan två månader sen, och de hade fortfarande inte kommit tillbaka. utan hörlurarna skulle jag fått resa till åland utan musik i öronen. förstås inte okej. när jag förklarade hur bråttom det var fick jag först ingen respons alls, och det var i stort sett omöjligt för dem att fixa ett par nya hörlurar till mig. men sen slog mig tanken att jag borde testa att bete mig som en surkund, och det funkade! helt plötsligt kunde jag få ett par helt nya från butiken på en gång. så nu förstår jag surkunderna lite bättre. även om de kan förstöra hela ens dag har de trots allt ett vinnande sätt.
för det funkar ju uppenbarligen.

när jag ändå var bland butiker passade jag på att shoppa lite nya underkläder på accessorize. lyx för en student. och det var studenten värd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0