grey day


åh vilken tråkig dag det här har varit!
om jag säger att jag ägnat största delen av tiden till att läsa i en bok vars namn är kommunalpolitik, så förstår ni nog... inte så man har hoppat i taket direkt. och det är så svårt att koncentrera sig när det man läser är så sjukligt ointressant. förstår inte varför det ens ges ut sådana böcker.. även om man skriver om en tråkig sak behöver man ju inte skriva på ett tråkigt sätt.. eller?

höjdpunkten var dagens lilla break när jag sprang över till kristineberg och hälsade på maja en stund. jag fick god hemlagad soppa och en massa geléhallon. man får alltid mat när man hälsar på maja, jag borde vara där oftare. egentligen har jag salladsdiet just nu, men när det bjuds tackar man ju inte nej.





maja blev även tvingad att modella för min riksartikelbild. jag skriver om misshandlade kvinnor som tvingas fly sin hemort och starta ett nytt liv i en ny stad.

tack för hjälpen älskade lilla du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0