godnatt från en gammal dam


hann springa bort till maja och bli bjuden på mat förut. fick se hennes nyomgjorda kök också. jättefint var det, jag är avundsjuk. jag vill verkligen ha ett nytt kök men har ingen som vill ta på sig uppgiften att bygga. var hittar man en sån? det borde finnas spraydate för byggjobbare.

förresten verkar det som att jag börjar bli senil. förut idag när jag skulle äta köttfärssås skulle jag ta fram ketchup att ha till. letade och letade i kylen men hittade ingen, vilket kändes lite underligt eftersom jag var rätt säker på att jag just köpt en ny. men jag gav upp letandet och åt maten utan ketchup, ganska irriterad. sen när jag ätit klart såg jag att ketchupen hela tiden hade stått på bordet, ca en decimeter från tallriken. hmm.. borde jag bli lite orolig nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0