spend some time


jag sitter uppe och funderar på om det ens är lönt att gå och lägga sig i natt. har haft jätteont i huvudet hela dagen och har sovit från i eftermiddags fram till halv tio. det blir så konstigt när man gör så, kroppen fattar ju inte om det är morgon eller kväll. lyckligtvis är jag ledig imorrn iallafall. och i övermorgon. och på torsdag. och fredag. vad ska jag göra med all ledig tid? det är nu man skulle haft en drömprins att åka iväg på minisemester med. nu får jag roa mig själv i stockholm istället.

har varit på en rättegång idag också, för en artikel vi ska skriva i skolan. tänkte att det skulle bli spännande, men det var bara sorgligt att lyssna på. det handlade om en jätteung kille som hade hamnat snett och jag blev tårögd flera gånger medan vi satt där. livet är så himla orättvist.

fick förresten godkänt på båda tentorna. jag trodde inte det var sant eftersom det kändes så sjukt dåligt när jag gjorde dem. måste haft en liten ängel på min axel som viskade rätta svar, för det var flera saker jag bara chansat på som jag fick poäng för. så skönt att få slippa tråkigt omtentaplugg och bara få koncentrera mig på sommar istället. sommarlov here i come!


Kommentarer
Postat av: waccis

jag behöver sysselsättning. blogga mkt för din sjuka vän!

2011-05-31 @ 12:56:40
Postat av: Linnea

ok, ska göra mitt bästa från och med nu. allt för dig sweet!

2011-05-31 @ 15:56:48
Postat av: Waccis

tack gullet! du är bäst :)

2011-05-31 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0