bio


bankmötet gick inget vidare. bankmannen var i och för sig världens trevligaste, men det räckte inte riktigt i slutändan. så jag gick därifrån med härliga 1400 kronor mer i månadsavgift.

jag kände det lite på mig, men det är inte alls okej. inte nu när jag pluggar. så nu blir det till att börja samla pantburkar eller tjäna pengar på annat sätt, för att shoppa mindre känns inte riktigt som ett alternativ. inget förstahandsalternativ iallafall.

har haft en bra kväll trots min ekonomiska sorg. thaimat här hemma och sen biomys med pappa. vi var på tintin på nyköpings nya biograf, som faktiskt har sveriges största filmduk. pappa och jag var mycket nöjda.

snyggaste glasögonen fick vi förstås låna också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0