bodybuilder-linnea


måndagkväll och första dagen på veckan avklarad. skönt!

jag har haft en ovanligt lång skoldag och haft lektioner från tio till tre. vet att det egentligen inte är något att gnälla över, iallafall inte om man jämför med att jobba, men på något sätt känns det jobbigare att gå i skolan. det kanske är hjärnan som blir överansträngd eller något, för på vägen hem är jag alltid så trött att jag håller på att somna på tåget. har verkligen inget minne av att det var så när jag jobbade.

så jag somnade faktiskt direkt när jag kom hem, och nu på kvällen har jag varit duktig och tränat lite. styrkepass. jag är redan alldeles skakig i armarna, så det ska bli intressant att se hur mycket träningsvärk jag har när jag vaknar imorgon... egentligen är jag lite rädd för att få för mycket muskler av de där passen, men instruktören har lyckats övertyga mig om att det inte kommer ske. så jag litar på det och kör på lite till. men skulle ni upptäcka att jag börjar se för biffig ut får ni gärna säga till mig direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0