bra kväll


den här dagen har gått hur snabbt som helst, och ändå har jag knappt gjort någonting. jag har försökt komma på ett fyndigt slut på min krönika, men har hela tiden sett fejkuggsen i ögonvrån och inte kunnat sluta irritera mig på dem. jag känner bara för att kasta ut dem genom fönstret. kanske gör jag det också, lite senare.

ikväll har jag varit ute och ätit med lotta. behöver nog inte säga var vi var någonstans... =)





och anledningen till att vi väljer samma ställe varje gång är ju för att det inte går att tröttna på deras mat. lika himmelsk varje gång. slurp. tack för ikväll sötvän!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kostade skorna:)?

2011-11-17 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0