en dag på stan


imorse när jag vaknade kände jag mig ensam och extremt sällskapssjuk. inte läge att sitta ensam hemma i lägenheten och inte göra någonting alltså. så jag åkte in till stan lite efter tolv och blev kvar nästan till affärerna stängde. jag har hängt ganska länge i fikarummet på jobbet (tack gud för att jag har mina kollegor så centralt, inte mer än fem minuter hemifrån), och så träffade jag waccis och jocke på espresso house. waccis fyller år idag, så vi tog en lång och mysig fika.


birthday girl!
hela 23 år idag. hmm... vill du ha ett par extra år från mig kanske?


shoppade lite också... kunde inte låta bli. ett silvrigt glitterlinne från vero moda och blåsvarta fjäderörhängen från ur & penn. nu längtar jag ännu mer efter helg, om det är möjligt.

nu ska jag byta om till träningskläder och springa ner till mitt gym. chop chop, igen rast och ingen ro. det är nästan lite stressigt att vara ledig trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0