godmorgon!


eller kanske inte riktigt. jag är trött idag...

men det är det värt, för jag hade en jätterolig kväll igår! satt först hemma i soffan med en stor godispåse och väntade på att idol skulle börja, men så fick jag ett sms av granne-anna och sprang iväg och möte upp henne för en spontan aw/utgång. hamnade förstås på soap efter en stund, det stället är lite som en magnet.

när jag kom hem i natt fick jag för mig att duscha och tvätta håret(?!). vet inte hur jag tänkte där, men det var iallafall väldigt skönt att vakna upp med alldeles nytvättat hår idag. så borde man göra efter varje utekväll.

nu ska jag placera mig på t-banan och åka in och jobba. jag skulle egentligen varit ledig hela helgen, men blev erbjuden att jobba ändå. jag tackade ja med glädje, för här behövs varenda liten krona. speciellt efter att jag lagt lite för mycket pengar på fula fejkuggs... ja, jag ska sluta tjata om dem snart. jag har inte riktigt kommit över det än bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0