ha en affär?


idag är jag både piggare och på bättre humör. det kanske satt lite lycka i håret trots allt.

vi har haft en kort skoldag (som vanligt) och nu sitter jag hemma och researchar lite inför en krönika jag ska skriva, med tema otrohet. jag började med att bli medlem på victoria milan, och jag blev verkligen chockad av att se hur många som är aktiva på den där sidan. efter inte ens en halvtimme som medlem hade jag fått trettio mejl av gifta och upptagna män, och det utan att jag ens hade laddat upp en bild.

det värsta var nog en som skrev "jag vill sköta detta mycket diskret. jag har ett bra ordnat privatliv och en familj jag är väldigt rädd om." om man är rädd om sin familj skaffar man väl inte ett konto på en otrohetssajt???

det är faktiskt lite sorgligt att se folk bete sig så där. man tappar lite framtidstro, och jag känner nästan att jag vill vara singel för alltid.

nu ska jag springa bort till maxi och handla mat och till systemet och köpa vin. ikväll är det galleriafest för all personal, så det kommer bli party all night long. jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0