hårlös


igår rök mina extensions. jag gick lite på övertid med dem så jag hade inget riktigt val. och jag märkte direkt när jag tagit ur dem att ingenting har förändrats sen sist.
jag har inte plötsligt och utan att jag märkt det fått ett långt och tjockt hollywoodhår.
och en hårlös linnea är fortfarande inte lika med en snygg linnea.

wiie. =(



tänkte först att jag skulle lägga upp en före- och efterbild. men jag tror jag skippar det för allas trevnad. det är knappt jag vågar visa mig i skolan imorrn, så illa känns det. och ännu tråkigare är att det är fest på lördag, men jag har inte frisörtid förrän nästa onsdag. vilket betyder att jag kommer få ge mig ut i stockholmsvimlet nästan flintis. feels not good at all.

fy vad det är orättvist med hår.


Kommentarer
Postat av: djoikis

fin blogg! :)

2011-11-02 @ 14:23:26
URL: http://djoikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0