hejdå helg


både fredag och lördag har runnit iväg innan jag ens hunnit säga helg. jobbhelger blir ofta lite så. jag har haft två lugna hemmakvällar, igår till idol och idag till en fruktansvärd film, och en ganska seg jobbdag. imorrn väntar en till, och då önskar jag mej lite fler kunder så tiden inte stannar. trevliga kunder då förstås.

nu ska jag gå och lägga mig och längta lite efter julafton. i vanliga fall brukar jag tycka att julen startar för tidigt överallt, men i år tycker jag faktiskt att den är lite sen. jag vill ha julmusik, julbelysning och glögg och pepparkakor varje dag. och snö. believe it or not, men jag längtar faktiskt efter snö på riktigt nu.


plastgranarna har anlänt till maxi iallafall. jag är nästan lite sugen på att ha en egen i år. en liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0