hemmakväll och sovmorgon


efter en lång jobbdag hamnade jag hemma i magdis soffa igår. jag och b blev bjudna på hemmagjord pizza och massa godis. alldeles perfekt en dagen efter.



idag har jag startat dagen med att äta godis i sängen och spela iphone-spel. helt perfekt en ledig söndag. men nu ska jag rycka upp mig lite och ta tag i den här dagen. duscha, på med kläder och gå en promenad in till stan. jag har inga pengar, men titta kan man ju ändå göra.

imorrn är det måndag. typiskt, för jag längtar redan efter nästa helg. jag tror jag är lite för mycket livsnjutare, för så fort jag gör något annat än festar, sover eller tittar på gossip girl är jag inte riktigt nöjd... jag vill att livet ska vara fest jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0