ingen bra fortsättning..


ännu mer huvudvärk och en inställd onsdagsdejt. jag sa ju det - jag har verkligen otur den här hösten!

nu har jag varit ute och gått en lång promenad längs vattnet i mörkret. utan musik i öronen för en gångs skull, och det var faktiskt ganska skönt att det bara var tyst. ska jag testa fler gånger. huvudvärken släppte faktiskt lite också.

det satt en lapp nere vid hissen där det stod att alla i huset är inbjudna på "adventsmys" med fika i samlingslokalen om några dagar. funderade för en sekund på att gå dit och spana efter snyggingen som bor på min våning, men jag skulle nästan gissa att han kommer avstå från adventsmyset. jag kanske helt enkelt bara ska spruta på lite parfym och gå ut och åka hiss istället. förr eller senare måste han ju komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0