mat som gör mig glad


okej, allt har faktiskt inte varit dåligt idag. kände att jag måste säga det innan jag går och lägger mig (vilket jag borde gjort för ett tag sen...).

jag har nämligen ätit världens godaste mat! min gamla favoriträtt (pasta och tomatsås med chili, vitlök, körsbärstomater och spenat) som jag lyckades föräta mig på för snart ett år sedan. ikväll kände jag att tiden var inne för ett nytt försök, och det blev en succé.

testade att lägga till en ny ingrediens också, scampi. vet att man inte får äta det. jag kan bara inte låta bli... i´m addicted. resultatet blev himmelskt. jag är inte alls bra på att laga mat i vanliga fall, men just med den här maträtten förvandlar mig till en mästerkock. jag hade nog passat bra som kock på vapiano.

mmm... nästan så jag har lust att göra en portion till innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0