naglar är allt


jag slog bort mina funderingar på nagelförlängning och satsar istället på fixa-själv-hemma.

det är omöjligt att inte få nagelinspiration när man går i min klass, för var och varannan tjej har perfekta långa naglar med nya designer och färger varje vecka. det gör att det känns ännu mindre roligt att gå omkring med naglar som inte ens når upp över fingertoppen. man blir så avundsjuk, för snygga naglar gör faktiskt hela händerna. ikväll tog jag tag i saken.


nya nagelgrejer från åhlens. gick på nästan lika mycket som en förlängning skulle ha gjort, men det låtsas jag inte om just nu. de här sakerna kommer iallafall räcka länge. lacken är min favorit från mavala - la paz, och en ny färg från o.p.i som jag spanat in på en klassväns naglar.


jag valde den enklaste vägen - lösnaglar. jag är väldigt inne på djurmönstrat nu, så i love my new nails. nu hoppas jag bara de sitter kvar ett tag och inte börjar lossna direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0