nu börjar jag fira jul


inte en dag för tidigt om jag får säga det själv. snart ska jag börja julpynta också.


gjorde det här fyndet på maxi förut. gissa min lycka när jag självscannade in tomten för bara fem kronor. jag har råd att äta en varje dag =)

förutom chokladtomten har dagen varit riktigt dålig. allt har gått så fel det bara kan. egentligen har faktiskt hela hösten varit dålig. jag fattar inte själv hur jag har lyckats behålla mitt goda humör nästan hela tiden. det känns lite som att min magkänsla försvunnit, för varje beslut jag tagit har blivit fel. jag börjar undra om jag har råkat krossa en spegel utan att jag märkt det.

nu längtar jag efter vinter och jul. och snö. jag hoppas min otur vänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0