rastlös


nu känner jag mig otålig och längtar lite bort igen. undrar om jag alltid kommer känna så då och då, eller om känslan kommer försvinna när livet har blivit helt perfekt. för det blir det väl någon gång?

just idag vill jag flytta och hitta ett nytt intresse. jag vill ha äventyr. och resa. åh vad jag saknar solen! jag vill boka semester nupåengång. och så vill jag lära mig photoshop utan och innan, helst utan att behöva anstränga mig. och jag vill gå på dejt. gimme.
hösten är verkligen inte lätt. speciellt inte när man är singel (som visserligen är mer regel än undantag för min del..).

nu ska jag försöka sova tidigt så jag är lite piggare i skolan imorrn än vad jag varit idag. men först ska jag plugga lite på min nya favoritsida, aktieskolan.se. känner att jag behöver lära mig något nytt och få lite ekonomikoll. så snart kan ni ställa alla era aktiefrågor till mig!


oredigerad bild - orkar inte vänta på de färdigfixade.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0