redo för vinterfest


det blev ingen promenad till stan förut. det regnade massa, så jag fick smita ner i t-banan iallafall. och det blev inget "bara titta" på stan heller. jag hittade en jättefin röd partyklänning på gina, och den här svarta paljettoppen. nu längtar jag ännu mer efter helg.

ikväll har jag varit hos magdis igen, börjar bli lite av en vana nu. jag köpte med mig god thaimat och så såg vi gossip såklart. nu har jag precis fått reda på att jag inte ska vara i skolan imorrn heller, och det känns faktiskt ganska trist. det är så ensamt att bara vara hemma på dagarna och inte ha någon att umgås med. hade jag vetat om att skolan skulle vara så här slapp tror jag nästan jag hade behållt mitt heltidsjobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0