sen kväll igen


åh vad skönt det var att träna. tränade lite kondition för omväxlighetens skull, och jag tror nog att den träningsformen ger den bästa känslan efteråt. nu förstår jag inte varför jag inte springer på löpband varje kväll i veckan. man blir tusen gånger piggare och mår bättre på en sekund. påminn mig att jag aldrig får sluta nu!

nu sitter jag och läser igenom mina klassvänners texter till tidningen vi ska göra. vi ska ge respons till varandra imorrn, och ska ha läst igenom alla andras. som vanligt har jag varit tidsoptimist och börjat läsa lite för sent. okej, ska erkänna att jag samtidigt som jag läst har sprungit omkring och provat mina nya partyoutfits... nu kommer jag behöva vara uppe för länge inatt, vilket kommer vara lika med en trött linnea i skolan imorgon. jaja. what to do...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0