sömnlös i stadshagen


nja. den här dagen blev inte så kul, precis som jag anade. jag har för ovanlighetens skull lagt ner tid på att laga mat, men det blev inte ett dugg gott. hur man nu kan misslyckas med en soppa innehållande fyra ingredienser (potatis, purjolök, buljong och vatten) (försöker inse att jag är fattig student..).

sen har jag lyckats sova bort hela kvällen. skulle lägga mig och vila en pytteliten stund vid 6 och vaknade inte förrän fyra timmar senare. good luck att lyckas somna nu liksom. första dagen med eget skolarbete hemma börjar imorrn, och jag har redan lyckats vända på dygnet.

imorrn blir nog en bättre dag i vilket fall. min efterlängtade usa-present till mig själv ska anlända med dhl-bud någon gång under dagen, och på kvällen väntar fikadejt med mina vänner. hur kan det inte bli bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0