tårar hos mig


mitt utlands-paket visade sig inte vara så mycket att längta efter. snarare en big disaster. jag hade beställt, vad jag trodde iallafall, ett par fina och underbart varma uggs att traska omkring i hela vintern. det kommer jag dessvärre inte att få göra.


detta var vad jag beställde, enligt bilden på hemsidan.



och detta var vad jag fick hem. ett par fejk-uggs av värsta sort, sämsta kopian jag sett (inte för att jag sett så många, men ändå..). åh vad jag är ledsen. de är så fula. jag börjar nästan gråta när jag tittar på dem. fårskinn - nej knappast.

känns som att det är väldigt typiskt mig att gå på något sånt här. beställa hem något misstänkt billigt från en okänd utländsk sida... fy vad jag ångrar mig, varför kan man inte vara klok innan istället för efter? och bara för det vill jag ju ha de äkta uggsen ännu mer nu. jag kanske får lov att sälja lite fonder. som en tröst. för jag är faktiskt väldigt ledsen nu.

men jag tänker givetvis gå vidare med det här. linnea 2.0 tar inte vad som helst. och kunde jag vinna mot bianco kan jag väl få rätt emot den här hemska sidan också. wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars dig:( jag kommer få ett par äkta i slutet av månaden Arnes mamma o mormor är i Australien och köper ett par till mig:) för en tredjedel dessutom!

2011-11-15 @ 23:17:45
Postat av: Linnea

åh vad avundsjuk jag blir! men då vet du att du får ett par äkta iaf, skönt =)

2011-11-15 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0