trött


idag är en trött dag. satt visserligen uppe lite för sent igår, men anledningen till att jag ser halvdöd ut idag är att jag inte lyckades somna förrän två timmar innan klockan ringde imorse. jag vet inte vad det var, jag brukar alltid somna på typ en sekund annars. men nu hade jag tusen tankar snurrandes i huvudet, och det värsta var att det inte ens var något viktigt. ingen livskris här inte, utan snarare "jag måste komma ihåg att köpa hem fler körsbärstomater imorrn" och "ska jag kanske köpa den där tröjan från h&m iallafall?".

jag hoppas verkligen att det här var en engångsföreteelse och ingen ny dålig vana.

nu ska jag avsluta den här segdagen med tvkväll hemma hos tilde. chips, te och bra sällskap. dessutom bor hon på rätt linje, bara två stationer från mig. bättre hade det inte kunnat bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0