galleriafest!


det blev verkligen party all night long igår. hela gallerian hade förvandlats till ett stort dansgolv, och vi drack gratis vin och billiga drinkar hela kvällen. toppkväll.


let the party start.




blåa shots till alla. allt gick i blått, till och med popcornen.


snyggsara in red.


mmm.. massa mat. det gillar vi.




en del av jobbgänget. (bild stulen från lilla sussi)


en dimmig bild. speglar nog lite hur vi kände oss just där...


=)

nu gillar jag mitt jobb ännu lite mer. jag vill ha galleriafest varje vecka.
efteråt hann vi med att svänga förbi soap där vi dansade lite till innan det var dags att gå hem och sova.

det bästa av allt var nästan att vakna upp bakis imorse och inse att det bara är fredag. hur skönt som helst. kanske ska torsdagar bli mina nya lördagar?


Kommentarer
Postat av: JM

Åh, kan inte jga få bilderna från dig? :)

2011-11-11 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0