jättegurka och festnatt


det blev en väldigt lyckad kväll igår. mysig förfest med massa grönsaker och vin, och sen fest hela natten på hells. jag hade inte varit där på flera år, och det var verkligen roligare än vad jag kom ihåg. dit kommer vi nog gå snart igen.

två saker som gjorde kvällen extra bra:

1. vi fick komma in gratis (underbart för en fattig student!). vi var så virriga när vi skulle gå in och lyckades få vakten att tro att det var vår första utekväll i stockholm. "då ska ni få en bra första kväll, välkomna in till vänster". haha, hur ofta händer det att en vakt är snäll bara så där?

2. jag såg andreas weise, som jag är lite hemligt kär i. jonna försökte övertala mig att gå fram och prata med honom, men jag vågade inte. vilket jag är väldigt tacksam för idag. 

hittade världens största gurka igår inne på ica, som vi såklart var tvungna att föreviga på bild. sen har jag tydligen glömt ta fram kameran under resten av kvällen, för i morse när jag tittade igenom telefonen fanns det nästan bara bilder på gurka och inga på oss...



nu sitter jag och äter gårdagens vindruvor och ska snart hoppa in i duschen och sen kladda på mig lite smink. våffelbrunch med tilde is waiting for me. jag har längtat hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0