en dag utan mat


idag har jag haft en lång skoldag till. feels good, men nu börjar jag faktiskt känna att det skulle sitta fint med en ledig dag igen. varför är man aldrig nöjd?
kom precis hem, och kom på att jag helt glömt bort att äta lunch idag. sen frukosten vid åtta har jag bara levt på ett litet paket russin. men det är bra, mindre pengar till mat är lika med mer pengar till kläder. hittade faktiskt en mysig tunika och ett par glansiga leggings på vero moda som fick hänga med mig hem. nu kanske inte en lunch i skolan skulle kostat lika mycket som dagens klädinköp, men ändå.

och om jag var hungrig innan kommer jag definitivt inte vara det ikväll. jag ska alldeles snart åka hem till waccis och rulla massor av gyllengula lussekatter. ska bli såå gott. christmas time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0