äntligen klar!


jag har suttit hemma och varit lite isolerad idag. bara skrivit och skrivit och skrivit. och nu är reportaget äntligen klart. så skönt!
och ännu skönare är vad detta betyder. färdigt reportage är lika med två dagars ledighet. ledighetslycka är den bästa lyckan som finns.

förutom shoppinglycka då, om jag hade haft råd med min drömväska... ibland önskar jag verkligen att man kunde byta tid mot pengar. jag hade gärna jobbat två dagar om jag bara fick väskan sen.

nu har jag haft desperate-kväll. det är så synd att det har blivit ännu läskigare den här säsongen. jag älskar det fortfarande, men det är lite tråkigt att man knappt ska våga titta på sitt eget favoritprogram. vi får se om jag törs gå och lägga mig nu efter det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0