en kall promenad


jag har startat dagen med en liten morgonpromenad till s:t eriksplan och tillbaka. jag har varit på casting för en kaffereklam, och nu håller jag tummarna hårt för att de väljer just mig. varenda litet öre har stor betydelse i det här hushållet just nu.



jättehärligt väder ute. om man bara tittar på bilderna skulle man nästan kunna tro att det är mitt i sommaren och inte mitt i oktober. men det är verkligen ingen sommarvärme. det känns att det har blivit mycket kallare bara sista veckan, och jag deppar lite över att jag snart kommer behöva lägga in min älskade jeansjacka längst bak i garderoben och byta mot en inte alls lika omtyckt vinterjacka.

nu ska jag värma upp mig med massa te, och sen ska jag göra viktiga och tråkiga saker hela dagen. heja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0